dimarts, 28 d’agost del 2012

Fer dissabte musical

25AGO:  Com cada dissabte, avui ha tocat fer dissabte (la lògica danesa esclafa), i he tingut el matinet ocupat netejant portes i finestres exteriors. La tarda, però, ha estat una mica més entretinugda: en Luiz (un company d'intercanvi, del Brazil) m'ha dit que li havien dit que a l'escola on aprenem danès feien no-sé-què de música. Imagina't que clar que estava el tema. Tot i així, davant l'expectativa de tocar una miqueta, m'hi he deixat caure. Allà m'han presentat un grup que estava intentant tocar la cançó de Pokémon, però els faltava un teclista que els pogués seguir. Vaja, que els he caigut del cel. Hem tocat tota la tarda vespre (hem anat a buscar unes pizzes a 5 minuts de l'escola i hem anat fent mentre s'aguantaven precàriament sobre el teclat). I si no hagués rebut ordres estrictes d'anar a dormir a casona, encara m'hi hagués quedat (music all night long, ha de ser una passada!). Ja m'han fitxat per tocar amb ells demà, avera què passa...

*******

Al contrari del que em pensava, allò no eren grups. Era una trobada musical, una jam session que durava el cap de setmana sencer. Ja portaven les peces mig preparades per fer un concertillo el diumenge, però encara els vaig poder seguir en un parell de cançons (no ens pagaven res, però mira, vam dinar gratis). Gent molt guai i que tocava molt bé. Ens ho vam passar teta.
Què més...  fa uns dies vaig rebre un paquet català amb roba d'hivern i alguna altra coseta (merci paputxis, des que va arribar que algun dia ha fet rasqueta, eh? I he descobert que el buff al cabell en plan pirata és una passada!). Ah, i avui hi ha el pregó de la Festa Major, i demà comença!! Aviam si, concentrant-me, puc sentir l'oor de pólvora que farà el carrer (quin morro, crec que a l'hora de la tronada tinc classe de física  >:|)  Miraré de seguir-la per internet, i el dia 30 crec que aniré a l'institut amb la camisa verda. Que us vagi genial a tots els que la viureu en directe!!


PD1: les cançons que vam fer el diumenge es deien "Play that funky music" de Wild Cherry (http://www.youtube.com/watch?v=fRr2kf84V2M) i "Soul with a capital S" de Tower of Power (http://www.youtube.com/watch?v=1lrpTho-3pU). De fet, les vam ajuntar amb un petit break a la meitat. Altament recomanables!

PD2: quan dic Festa Major i no poso cap nom de poble, em refereixo a la millor del món, o sigui la de Vilafranca. No ens confonguem pas, eh?

4 comentaris:

  1. Miquel, els teus posts traspuen una energia i bon rotllo envejables. Celebro moltíssim que t'hi trobis tan bé, tan Hygge (em va encantar la paraula).
    Vull donar-te les gràcies pels posts, i per compartir -fins i tot amb conegudes de lluny com jo- aquesta teva aventura.
    Que tot continuï rutllant així de bé!
    Cèlia

    ResponElimina
  2. M'alegro moltíssim de que t'agradi! De debò, m'encanta el feedback que estic tenint, i veig que transmeto prou bé que aquí, de moment, hi estic de puta mare.
    Records per a tothom!! :)))

    ResponElimina
  3. Ja han passat els tres dies "grans" de la festa major de la vila que no cal anomenar. Com sempre espectacular tot. El 29 i el 31 ha fet molt de bo, força calor el 29 i més fresqueta el 31, i és que el 30 va ploure una mica, primer al migdia, i es va estar a punt de suspendre la diada castellera, però finalment es va aguantar i es va poder fer: els verds van estar estratosfèrics: quatre de nou amb agulla, tres de nou amb agulla, torre de vuit neta i pilar de vuit, tot descarregat !! (Per cert, et vas posar la camisa verda a l'Institut?) La Vella va fer tres i quatre de nou i va carregar el cinc de nou, jo era a prop seu i els vaig preguntar si anaven a Dinamerca, i em van dir que sí des de l'1 al 4 de setembre, amb actuacions cada dia. El 30 va tornar a ploure durant la processó, va haver-hi desbandada de balls, però a dos quarts d'onze va parar i un xic a correcuita es va poder fer la sempre inigualable entrada. L'any que ve hi tornarem i tu ja hi seràs amb més ganes que mai.
    Celebro això del dissabte musical, amb el que t'arriba a agradar i l'habilitat que hi tens podràs passar segur molt bones estones.
    Apa petonets penedesencs del Manu

    ResponElimina
    Respostes
    1. He anat seguint una mica la festa per internet... espectacular, com tu dius! (especialment la Diada, que la vaig veure amb la meva família danesa i van al.lucinar!)
      Avui hem anat a veure els de Valls a Århus, jo amb la camisa verda. Ells també han al.lucinat heheheheh ja ho escriuré al blog.
      Records danesos!!

      Elimina